Logo BIP

Sportowe Dni Przeworska 2025

Ruszają zgłoszenia do cyklu imprez sportowo- rekreacyjnych, których organizatorem będzie MOSiR Przeworsk w ramach tegorocznych Dni Przeworska.

Turniej Piłki Nożnej Szóstek o Puchar Burmistrza Miasta Przeworska
11 lipca (piątek), godz.17.00 – Stadion Lekkoatletyczny ul. Budowlanych
Kategoria wiekowa; rocznik 2009 i starsi.
Zgłoszenia drużyn do 9 lipca 2025 r., mail: sport@mosirprzeworsk.pl
Maksymalna ilość drużyn 8 (decyduje kolejność zgłoszeń).

REGULAMIN Turnieju Piłki Nożnej Szóstek o Puchar Burmistrza Miasta Przeworska

11.07.2025

1. Organizator – Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Przeworsku

    Patronat – Burmistrz Miasta Przeworska

2. Miejsce rozgrywek – Stadion Lekkoatletyczny ul. Budowlanych, Przeworsk.

3. O klasyfikacji końcowej w grupie decydują:

– liczba zdobytych punktów

– bezpośredni mecz

– bilans bramek

– większa liczba zdobytych bramek

– w przypadku remisu w regulaminowym czasie gry w fazie pucharowej zarządza się po trzy rzuty karne.

4. Spotkania rozgrywane są na boisku do piłki nożnej (bramki 5m x 2m).

5.   W rozgrywkach mogą brać udział zawodnicy, którzy urodzili się w roczniku 2009 i starsi. Zawodnik podczas rozgrywek może reprezentować wyłącznie jedną drużynę. O przynależności zawodnika do zespołu decyduje umieszczenie zawodnika na liście zgłoszeniowej.

6. Ilość zawodników na boisku: 6 (5 zaw. w polu + bramkarz).

7. Czas gry: 20 – min. (faza grupowa), 20 – min (faza pucharowa).

8. Wślizgi są dozwolone.

9. Auty wznawiane nogą z linii bocznej.

10. Zmiany powrotne (hokejowe) wykonywane tylko w wyznaczonej strefie.

11. Odległość od piłki przy rzucie wolnym: 5m, odległość przy aucie 2m. Czas na wprowadzenie piłki zza linii 4 sekundy.

12. Rzut karny: z odległości 9 m.

13. Piłka wyrzucona ręką przez bramkarza może w powietrzu minąć linię połowy boiska.

14. Za brutalną grę lub niesportowe zachowanie: sędzia może przyznać żółtą lub czerwoną kartkę. W przypadku otrzymania w meczu 2 żółtych kartek zawodnik zostaje ukarany czerwoną kartką co powoduje wykluczenie z gry. Zawodnik wykluczony nie może powrócić do gry, ani zajmować miejsca na ławce rezerwowych. Zawodnik rezerwowy może wejść do gry po upływie 2 minut od wykluczenia współpartnera, o ile wcześniej drużyna osłabiona nie straci bramki.

15. Ostateczna interpretacja zaistniałych na boisku sytuacji spornych należy do sędziego spotkania.

16. Zespół użytkujący szatnie odpowiada za stan techniczny szatni.

17. Zawodnicy występujący w turnieju robią to na własną odpowiedzialność, tym samym zrzekają się wszelkich roszczeń z tytułu kontuzji i uszczerbku na zdrowiu, wobec organizatora.

18. Zgłoszenie oraz występ zawodnika w turnieju oznacza akceptację wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.

19. Organizator zapewnia:

      – prowadzenie rozgrywek,

      – profesjonalną obsadę sędziowską,

      – opiekę medyczną,

      – napoje dla zawodników,

      – puchary, statuetki,

Turniej Piłki Siatkowej o Puchar Dyrektora MOSiR
12 lipca (sobota) – Hala Sportowa ul. Misiągiewicza
faza grupowa
godz. 9.00 grupa A
godz. 13.00 grupa B
13 lipca (niedziela) – Hala Sportowa ul. Misiągiewicza
faza finałowa
godz. 9.00
Kategoria wiekowa; rocznik 2009 i starsi.
Zgłoszenia drużyn do 9 lipca 2025 r., mail: sport@mosirprzeworsk.pl
Maksymalna ilość drużyn 6 (decyduje kolejność zgłoszeń).

REGULAMIN Turnieju Piłki Siatkowej o Puchar Dyrektora MOSiR

1. Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Przeworsku.

2. Data i miejsce rozgrywek – 12/13.07.2025 godz. 9.00 Hala Sportowa im. T. Ruta w    

    Przeworsku, ul. Misiągiewicza.

3. Zgłoszenia drużyn: do dnia 09.07.2025, na adres e-mail: sport@mosirprzeworsk.pl

4. W zgłoszeniu należy podać: nazwę drużyny, osobę do kontaktu oraz telefon kontaktowy.

5. Ilość drużyn: maksymalnie 6 (decyduje kolejność zgłoszeń).

6. Listę zawodników, należy dostarczyć do sędziego stolikowego podczas pierwszej kolejki meczów.

7. Drużyna może liczyć maksymalnie 12 zawodników.

8. W rozgrywkach mogą brać udział zawodnicy, którzy ukończyli 16 roku życia ( rocznik 2009 i starsi).

9. Rozgrywki prowadzone są na podstawie niniejszego regulaminu i przepisów gry w piłkę siatkową.

10. System

      Sobota 12.07.2025

      Podział na grupy A i B – system każdy z każdym

      Grupa A godz. 9.00

      Grupa B godz. 13.00

      Niedziela 13.07.2025

      Półfinały

1 miejsce grupa A – 2 miejsce grupa B

1 miejsce grupa B – 2 miejsce grupa A

      Mecz o 3 miejsce – przegrani półfinałów

      Mecz o 1 miejsce – zwycięzcy półfinałów

11. Mecze rozgrywane są do 3 wygranych setów (do 25 pkt).

12. W czasie meczu prawo zwrócenia się do sędziego ma tylko i wyłącznie kapitan drużyny.

13. O ostatecznej kolejności w tabeli decyduje:

      a ) Liczba punktów (zwycięstwo – 3 pkt, przegrana w tie-breaku – 1, wygrana w tie-breaku 2 pkt, przegrana – 0 pkt)

      b) Większa liczba wygranych meczów.

      c) Lepszy (wyższy) stosunek setów zdobytych do setów straconych.

      d) Lepszy (wyższy) stosunek małych punktów zdobytych do małych punktów straconych.

14. Zasady gry nie wymienione w regulaminie regulują przepisy PZPS. W przypadku powstania kwestii spornych rozstrzygają sędziowie po porozumieniu z przedstawicielami innych drużyn.

15. Organizatorzy zapewniają:

      – puchary dla pierwszych 4 drużyn,

      – nagrody indywidualne: najlepszy zawodnik ligi, najlepsza zawodniczka ligi.

      – obsługę sędziowską,

      – obsługę medyczną,

      – wodę mineralną dla zawodników

16. Zawodnicy zgłoszeni do rozgrywek występują na własną odpowiedzialność, tym samym  zrzekają się wszelkich roszczeń wobec organizatora z tytułu kontuzji, wypadków losowych i uszczerbku na zdrowiu spowodowanych przez działanie własne oraz osób trzecich.

17. Drużyny i zawodnicy występujący w rozgrywkach są zobowiązani do bezwzględnego przestrzegania, komunikatów, terminów wyznaczonych przez Organizatora.

18. Wszelkie sporne kwestie należą do organizatora.

19. Zgłoszenie się drużyny do rozgrywek jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu przez wszystkich graczy. Wszystkie sprawy związane z protestami, karami i wykroczeniami rozpatrywać będą organizatorzy.

Famedic Grand Prix Przeworska – Bieg na 5 km
14 lipca (niedziela), godz. 9.00
 Stadion Lekkoatletyczny ul. Budowlanych

XIII Przeworski Rajd Rowerowy
13 lipca (niedziela), godz. 12.00 – Start – Meta. Zajazd Pastewnik ul. Łańcucka.

Trasa: Przeworsk – Gorliczyna – Laszczyny – Opaleniska – Grodzisko Dolne – Zalew Czyste – Przeworsk
Zgłoszenia  do 10 lipca 2025 r., mail: sport@mosirprzeworsk.pl lub tel. 16 307 40 46 

REGULAMIN XIII Przeworskiego Rajdu Rowerowego

13 lipca 2025r.

1. Organizatorem pielgrzymki, zwanej dalej rajdem jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Przeworsku, Przeworskie Koło Turystyki Rowerowej Leliwa.
Patronat: Burmistrz Miasta Przeworska

2. Uczestnik dokonuje rejestracji w sposób wskazany przez organizatora: zapisy trwają do 10 lipca 2025r. do godz.14.30 poprzez adres mailowy: sport@mosirprzeworsk.pl lub telefonicznie: 16 307 40 46 (podając imię i nazwisko).

3. Udział uczestnika w rajdzie, traktowany będzie przez organizatora, jako brak przeciwwskazań zdrowotnych do jazdy na rowerze w warunkach terenowych.

4. Uczestnik rajdu odpowiedzialny jest za właściwy stan techniczny roweru oraz właściwe wyposażenie roweru: światła (przednie i tylne) oraz dzwonek. Organizator zaleca uczestnikom korzystanie z kasków rowerowych.

5. Uczestnicy poruszają się w wyznaczonych grupach rowerowych, dwa rowery obok siebie, utrzymując właściwe odległości w grupie.

6. Obowiązuje bezwzględny zakaz wyprzedzania Kierunkowych Grupy Rowerowej przez jej uczestników.

7. Uczestnik wykonuje polecenia Kierunkowych Grup Rowerowych.

8. Uczestnik zgłasza wszelkie problemy Kierunkowym Grup Rowerowych w tym pogorszenie się samopoczucia i zdrowia.

9. Zabrania się przystępowania do rajdu uczestnikom będącym pod wpływem środków odurzających oraz alkoholu lub ich spożywania podczas trwania rajdu.

10. Uczestnik rajdu bezwzględnie musi stosować się do przepisów prawa o ruchu drogowym.

11. Osoby niepełnoletnie, które nie ukończyły 18 lat, uczestniczą w rajdzie pod opieką rodzica/opiekuna lub za jego zgodą.

12. Udział w rajdzie jest bezpłatny.

13. Ze względu na rekreacyjny charakter wydarzenia nie dopuszcza się współzawodnictwa na trasie.

14. Uczestnik rajdu dokonuje ubezpieczenia NNW we własnym zakresie.

15. Organizator zapewnia:

      -napoje oraz posiłek regeneracyjny podczas trasy,

      -losowanie nagród wśród uczestników.

      -pojazd techniczny w trasie, na wypadek awarii roweru lub złego samopoczucia

       uczestnika.

      – posiłek z grilla na zakończenie rajdu.

16. Przez dokonanie zgłoszenia, uczestnik oświadcza, iż akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie oraz bierze udział w nim na własną odpowiedzialność a tym samym zrzeka się odpowiedzialności organizatora z tytułu wypadków lub innych zdarzeń, będących następstwem działań własnych lub osób trzecich.

Plakat opisujący Sportowe Dni Przeworska 20205